mandag 25. mars 2013

Årets påskeegg.

Pyntede påskeegg elsker jeg,
og jeg har noen av de her på hytta.
 
 
Det er helt vanlige påskeegg som jeg har malt hvite med hobbymaling
og pyntet med nostalgiske bilder, blonder, perler, bånd, fjær og annet stasj.
De blir unike for ingen blir lik.
 
 
Disse eggene har jeg laget i flere år nå og de er like populære hvert år.
De kan fylles med påskegodt eller noe annet spennende når du gir de bort
også kan de stå til pynt når de er tømt.
Jeg har ofte gitt de bort med et par hjemmestrikkede kluter oppi,
det faller i smak.
 
 
Det ble heldigvis igjen noen til meg selv også som kan pynte opp hytta.
Jeg syns de er veldig dekorative og noen får stå framme hele året faktisk.
 
 
Kanskje du fikk lyst til å pynte dine egne egg du også nå???
Det er ennå ikke for sent,
du kan jo se hva du har liggende av bånd og annet nips og kanskje
du har litt hobbymaling eller en malingsskvett igjen fra forrige oppussingsprosjekt.......
Her kan alt brukes og det er bare å la fantasien løpe løpsk.
 
Vi har hatt nok en flott dag på Tustna med sol og grilling.
Vi koser oss max hele gjengen.
Håper du koser deg der du er også og at du er like heldig med været som oss.
Påskeklem til dere alle.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

10 kommentarer:

  1. Så flotte de var. Klart de blir godt mottatt. God påske til deg og dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det og god påske til deg og dine også.

      Slett
  2. Kjempe fine alle sammen :-)
    Ha en riktig fin Påske.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det og god påske til deg også.

      Slett
  3. Helt nydelige egg .Så lekkert pyntet.
    En koselig gave å gi :)
    Kos dere på fjellet og god påske.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Kjersti:)
      Hytta vår ligger ved sjøen så vi koser oss ikke på fjellet,
      men her ved kystperlen Tustna koser vi oss max:)
      God påskeklem til deg også.

      Slett