tirsdag 19. februar 2013

Heklet mobilveske med blomst.

Kanskje dere husket at jeg strikket lilla pulsvanter til lillegutts kjæreste
i forrige uke........
Det ble igjen litt garn fra det nøstet,
så jeg fant ut at jeg likså godt kunne bruke det opp.
Jeg liker jo ikke rester som blir liggende og det er heller ikke gøy å kaste garn.
 
 
Så da heklet jeg en mobilveske.
Og fikk også nok garn til en blomst.
 
 
Mønster: Eget
Heklekrok: 3
Garn: En rest babyull
 
 
Hvis du fikk lyst til å hekle deg en mobilveske
så er det bare å hekle lm til du kommer rundt mobilen din.
Feste de sammen i ring med 1 kjm.
Så kan du hekle staver eller fastmasker rundt og
evt noen runder med staver og lm så du får hull.
Det er bare fantasien som stopper deg her.
Jeg lot min bli til mens jeg heklet og passet på å få en hullrad øverst
for å træ i en snor.
 
 
Håper dere også koser dere like mye som meg i dag.
Jeg har hatt hyggelige middagsgjester fra Tustna i dag
og jeg serverte laksefilet med masse gode grønnsaker.
Nå er gjestene dratt og jeg har funnet fram strikkingen.
Kvelden skal bare brukes til avslapping.........
fordi jeg fortjener det.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar