torsdag 14. februar 2013

Flott tur til andedammen.


I dag har jeg vært på tur i det flotte været.
Jeg var ikke tung å be da jeg fikk spørsmål i morges om jeg ville bli med på tur.
Vi tok med oss fotoapparatene våre og fikk tatt mange flotte bilder.
 
 
Jeg er så heldig å bo veldig nære hoppbakken i Granåsen,
og der har vi en stor andedam.
Og den var overfyllt med ender nå.
 
 
Fikk prøvd flere knapper på fotoapparatet mitt i dag.
Kjekt å se hvor mye jeg kan gjøre med selve kameraet for å få forskjellig lys
og skygger.
 
 
Dette var moro.......
kommer nok til å bli mange fine turer med fotoapparatet framover
hvis været holder seg sånn nogenlunde.
 
 
Det ble så fint skinn i vannet på noen av bildene.
Jeg fant også ut at jeg må begynne å spare til en ny linse,
for jeg skulle gjerne ha zoomet litt mere enn det jeg klarte.
Men er veldig fornøyd med kameraet.
Og gleder meg til å få brukt det mere framover.
 
 
Tilslutt ønsker en vinterkledd Kari dere en flott vinterdag.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

10 kommentarer:

  1. Herlig tur du har hatt idag, ser du har kledd deg godt! Ha en fin kveld hos deg, her er fyr på peisen og pinner i hånd!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.
      Ja det var en flott tur:))

      Slett
  2. Så fine bilder! Sikkert en praktfull tur;)

    SvarSlett
  3. Jeg må le litt, "overfylt" med en ender!! Så det for meg, at man ikke så vannet for bare fuglene! Fine bilder, det er godt å komme seg ut på tur :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe......ja den kan vel tolkes på flere måter den.......hehe

      Slett
  4. Fine bilder :)
    Jeg syns også det er gøy å prøve ut forskjellige innstillinger på kameraet mitt. Det er så mye du kan gjøre! ;)

    God helg til deg

    SvarSlett
  5. Så morsomt å få prøvd ut kameraet ute i det fine lyset! Fine bilder du viser.
    Ha en fin fredag til deg også :)
    Klem

    SvarSlett