søndag 2. desember 2012

Adventspyntet stue.

Ja da har vi kommet til 1. Søndag i advent
og stuen er vasket og pyntet.
 
 
I vinduene har jeg hengt opp adventsstjernene som jeg kjøpte på Living i fjor.
Jeg syns de er sååååå fine.
 
 
Så har jeg kjøpt meg en flott krans på Riviera Maison,
og den fikk komme opp på veggen i stuen.
 
 
Og et lite juletre er pyntet med sølvkuler.
 
 
Adventsstjerner i de store vinduene på stuen er også heng opp.
 
 
Og på spisebordet pynter min nydelige adventsløper opp.
Adventsløperen er det min gode venninne Sylvi som har laget til meg.
Den er jeg veldig glad i og den ligger på i hele desember,
enten på spisebordet eller på salongbordet.
 
 
Også var det adventslysene da............
Og hvilken farge har de da tro??????
Jeg er ikke som andre der jeg........liker IKKE lilla,
så mine er i sølv med glitter selvfølgelig.
 
 
Da vil jeg ønske alle mine flotte lesere en fortsatt fin adventssøndag,
og takk for alle de hyggelige kommentarene fra dere.
Det setter jeg veldig pris på.
Uten dere blir det ingen blogging vettu........husk det:))
 
Vi blogges:))
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Så nydelig du har pynta til advent :) Selv foretrekker jeg lilla, men ser jo at sølv og lyst som er så gjennomført hos deg var kjempeflott! Og så, kjempefin pute du har stikka som du viste i forrige innlegg, den faller nok i smak vil jeg tro :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker også best lilla i mitt hus, men de adventslysene i sølv ble jo veldig flotte! :D

    SvarSlett