fredag 23. november 2012

Julekuler får en makeover.

Jeg kjøpte meg noen sølvfargede julekuler på Ikea
for å prøve å lage kuler i min stil........
nemlig i vintage stil.
 
 
Jeg ser det er vanskelig å få visst fram motivene.
Det er fordi kulene er så blanke,
så det blir gjenskinn.
 
 
Jeg har brukt decopagelim og den ytterste delen på servietten
når jeg har laget disse.
Og hengt på et tynt hvitt silkebånd.
 
 
Jeg ble veldig førnøyd ,
så det skal lages flere.
Må bare få kjøpt inn noen nye kuler.
 
 
Jeg elsker å lage min egen julepynt,
og holder på med flere ting samtidig for tiden.......
Alltid moro med noe nytt til jul,
men det blir jo veldig mye julepynt utav det da.........hihi
Liker du å lage julepynten din selv?
Og hva lager du da?
 
Jeg skal ha en kose fredag med strikkelunch og shopping i dag.
Håper dere andre får en toppers fredag også.
 
Vi blogges:)
 
Karipia

6 kommentarer:

  1. Lekkre julekuler.
    Jeg lager litt julepynt selv,men da mest strikkede ting til å henge på juletre eller til pynt i resten av huset.

    SvarSlett
  2. Så flotte de var! Blir helt overveldet av kreativiteten din jeg Kari, flink du er...
    Men du, hvor har du kjøpt de serviettene med engler på?
    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Serviettene er kjøpt på Black & White, de er fra Sagen.

      Slett
  3. Nydelige julekuler.Blir et flott blikkfang for treet. Selv syr jeg ting til julegaver og venter på julemessa så jeg kan få solgt noe av alt det andre jeg har sydd i år. Ønsker deg ei god helg videre.

    SvarSlett
  4. Åh hvor fine de blev, Kari!! Kan godt være at jeg prøver at efterabe dine fine kugler. ;-) Du er bare så dygtig og kreativ. Ønsker dig en dejlig weekend!

    Klem fra Anna Berit

    SvarSlett
  5. Hei,
    Utrulig fine julekuler du har laga.
    For øyeblikket heklar eg julehjerter som det skal pyntast med og det blir meir no framover.
    God helg.

    SvarSlett