tirsdag 20. november 2012

Isoporhjerter blir Vintagehjerter.

Kjøpte meg isoporhjerter i forrige uke,
for jeg hadde en ide i hodet om hvordan jeg skulle forandre de.
 
 
Disse blir jo søte å henge på juletreet,
spesielt for meg som ikke skal ha så mye rødt til jul.
 
 
Men de kan selvfølgelig være framme resten av året også,
ettersom de ikke er julete.
 
 
Det du trenger for å lage disse er:
Isoporhjerte
Serviett
Decopagelim
Silkebånd
Knappnål
 
 
Du bruker bare det ytterste laget på servietten.
Først har du decopagelim på isoporhjertet,
før du legger servietten på
og pensler over lim igjen.
Så er det å vente til det tørker.
Jeg har motiv på begge sidene og da ventet jeg til den ene siden var tørr
før jeg gjorde det samme på andre siden.
 
 
Når alt er tørket bruker jeg en knappnål til å feste silkebåndet,
en løkke og en sløyfe.
Og det ble mange på meg.........
hele 20 stk.
 
 
Trenger nok ikke alle selv,
så her er det førstemann til mølla som det heter.
Og jeg kan lage flere om det trengs også.
Fikk du lyst på slike,
men ikke vil lage de selv.
Ja....da kan du jo ta kontakt med meg ved å sende meg en mail
 
 
Jeg fortsetter kreativiteten på hobbyrommet jeg.
Håper dere også får en kos dag.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

8 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte de var. Kanskje jeg skal prøve meg på noen sånne???
    Ha en fortsatt kreativ uke.

    SvarSlett
  2. Disse var kjempeflotte! Jeg tror jeg må ut og kjøpe isoporhjerter - for det andre det har jeg!

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte og dekorative hjerter Kari:)
    Jeg har skrevet opp handleliste til Smash-kake, samboer`n har bursdag på mandag, så til helga blir det smash-kake:) Takk for at du delte oppskriften.
    Klem

    SvarSlett
  4. De var utrolig søte. Ser jeg må kikke mer i bloggen din, smash

    SvarSlett
  5. Lekre disse også, som alt annet du lager

    SvarSlett
  6. Du lager utrolig mye fint, og disse hjertene var jo helt nydelige :)

    SvarSlett