søndag 25. november 2012

Grytekluter i vaffelmønster.

Da er jeg ferdig med nok en julebestilling.
Denne gangen var det ei som bestilte 3 par grytekluter i vaffelmønster.
Disse har jeg heklet mange av etterhvert.
 
 
Ett par i rosa med brun kant.
 
 
Så ble det ett par i beige.
 
Mønster: Vaffelgrytkluter
Krok: 4
Garn: 100 g Føn

 
Det siste paret ble blått med lyseblå kant.
 
Kanskje man skulle ha heklet seg ett rødt par til jul
når jeg først er igang med heklekroken her........
Det er sååååå mye jeg har lyst til å lage,
men har mine tvil om at jeg rekker alt.
Jeg prioriterer bestillinger framfor mine lyster........hihi
Det kommer jo snart et nytt år,
et nytt ubrukt hobbyår <3
Så jeg skal nok få laget det jeg har lyst til etterhvert.
 
Akkurat nå sitter jeg med julestrikk........til meg selv faktisk.
Snart ferdig,
Men blir ikke blogget før senere i uken,
for jeg må på bytur for å få kjøpt noe som skal være på.
Og det tar jeg samtidig som jeg skal på behandling senere i uken tenker jeg.
 
Vi blogges snart igjen:)
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Desse er både dekorative og gode - eg arva eit par av farmor mi :)

    SvarSlett
  2. Så flotte gryteklutar! Kjekt mønster å lage, blir så fint! Masse fint i bloggen din.

    SvarSlett