mandag 22. oktober 2012

Moro å strikke.

Ja jeg kan ikke si annet enn at det er moro å strikke
i disse dager.
Bestillingene strømmer inn og jeg har nesten ikke samvittighet
til å legge fra meg strikkepinnene.
 
 
Det er støvlettblonder det går i for tiden.
Er akkurat ferdig med en bestilling på ett grått og ett hvitt par
som sendes nordover i landet i dag.
 
 
Mønster: Støvlettblonde
Pinner: 3,5
Garn: 50g Baby ull
 
 
Jeg har ikke tid til å sitte her å blogge folkens,
her er det bare å la strikkepinnene gå varm.
Flere bestillinger på pinnene og innimellom blir det litt julegavestrikking også.
 
 
Ny uke med nye muligeter ligger foran oss.
Det gjelder å nyte dagene,
de kommer ikke i reprise.
Jeg skal nyte dagen sammen Sissel i dag,
med litt shopping og lunching.
En perfekt dag med andre ord.
 
Vi blogges snart igjen:)
 
Karipia

2 kommentarer: