søndag 7. oktober 2012

Må bare ha..........Magnetstriper.

Ja da har jeg laget opp et lager med magnetstriper igjen.
Disse er supre å ha når du skal følge mønsterrapporter.
 
Bilde 1.
 
Fikk du lyst til å prøve disse og ser noen du har lyst på,
ja da kan du sende meg en mail.
For disse er til salgs.
 
Bilde 2.
 
Det skulle være noe for enhver smak her.
 
Bilde 3.
 
Jeg har nummerert bildene så dere lettere får forklart hvilke dere vil ha.
 
Bilde 4.
 
 
Jeg laget opp ett stort lager når jeg satt på hobbyrommet i går,
og det er fordi ei god venninne av meg skal selge noen for meg
også har jeg bestilling på noen.
 
Bilde 5.
 
Bilde 6.
 
 
Kanskje du ennå ikke vet hva de brukes til...........
De er supersmarte når du strikker mønsterstrikk.
Da legger du arket mellom de to magnetene og den sitter fast der til du flytter på den.
Mye bedre enn den gule post-it lappen......hihi
som jeg selv har brukt i mange år.
 
 
Superenkel å bruke og et must for mange av oss som strikker mønsterstrikk.
Den kan også brukes som bokmerke selvfølgelig.....
eller når du følger en oppskrift i kokeboka mens du kokkelerer.
Mange bruksområder her.
 
I dag er det skikkelig innekosevær her i Trondheim.
Regnet bøtter ned,
så det er jaggu godt man har tak over hodet.
Skal nok tilbringe litt tid på hobbyrommet i dag også.
Har noen Norgesglass jeg skal gi en makeover.
 
Ha en kreativ søndag folkens,
vi blogges snart igjen.
 
Karipia

 

8 kommentarer:

  1. Ojoj..så kjekt..også så fine du har laget de!
    Jeg tar gjerne den blomstrete øverst på bilde nr. 2 og den grønne på samme bilde! :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Send meg en mail du Julie, så får vi avtalt hvor jeg skal sende og du får kontonr.
      Holder de av til deg så lenge.

      Slett
  2. Skikkelig smarte! Hvor mye tar du for de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Send meg en mail, så skal du få svar.

      Slett
  3. Jeg sendte mail på søndag, venter spent på svar ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke mottatt mail fra deg jeg frøken ij:(
      Kanskje du kan gjøre ett nytt forsøk:)

      Slett
  4. Most of you hunger to know more about the glitzy life styles
    of glamorous celebrities and sensual models. However there are several troubleshooting
    steps you need to perform in order to determine the problem.
    As a consequence it can be contended the media is
    directing many persons astray moving away from what should be its aim of presenting discerning news and analytic thinking of pressing topics for this celebrity frippery.



    Also visit my weblog :: latest celeb news

    SvarSlett
  5. Very often, these people give up before giving the program
    a real chance to work. Even if your small business doesn't have some sort of refrigerator (a rarity today) you can choose vegetable and fruit that do not even require refrigeration. The decisive factor is that men would want to show themselves as hot and rock solid before the fashionable ladies as ever.

    Also visit my blog post; fitness tips and quotes

    SvarSlett