torsdag 18. oktober 2012

Garnnøster som maskemarkører.

Først må jeg takke for den store responsen på støvlettblondene mine.
Det tok helt av på både Facebook og i mailboksen min.
Veldig hyggelig, setter stor pris på alle tilbakemeldingene.
Og mange bestillinger fikk jeg også,
så her strikkes det for fullt.
 
 Jeg måtte lage opp et lager med maskemarkører igjen,
for de jeg lagde i forrige uke er solgt.
Og et lite lager må man jo ha.
Mange av disse er også bortbestilt,
og det er såååå moro når ting jeg lager blir så populære.
 
 
Denne gangen laget jeg maskemarkører av tovede små kuler.
De ligner små garnnøster.
 
 
Så lagde jeg flere pastellhjerter,
for de var så populære sist jeg lagde de.
Også er det greit at maskemarkørene ikke blir for tunge,
og da er både hjertene og de tovede kulene flotte
for de veier omtrent ingenting.
 
 
Og skulle du ha lyst på noen maskemarkører eller magnetstriper,
ja da kan du sende meg en mail
 
Nå venter jeg på ei god venninne som skal komme å hente meg,
vi skal ha en kosedag med
shopping, lunching og strikking.
Og ettersom jeg har fått så mange bestillinger på støvlettblonder er det bare å strikke ivei.
Jeg fant ut at jeg skulle ta imot bestillinger på de og pulsvantene som matcher,
Flotte julegaver,
og ikke alle strikker selv.
Så har du også lyst på slike støvlettblonder.........
ja da vet du mailadressen min.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar