lørdag 13. oktober 2012

Bryllupskort.

Neste helg er det høstbryllup for noen.
Jeg kjenner ikke brudeparet,
men fikk gleden av å lage et bryllupskort til de.
Det er fysioterapeauten min som skal i bryllup
og hun ville gjerne gi et personlig kort.
 
 
Man får jo ikke kjøpt kort med både navn og dato på butikken,
så hva er vel bedre enn hjemmelagde kort da.
Jeg lager kort på bestilling om noen ønsker.
Det være seg bryllup, konfirmasjon, dåp eller bursdag.
Moro å både gi og få slike personlige kort.
Og jeg vet flere har rammet inn kortene etterpå,
så da vet man jo at kortene blir tatt vare på også.
 
 
Litt pynt inni kortet også,
men ikke altfor mye for der syns jeg man må
ha plass til å skrive.
Har du lyst til å bestille kort fra meg kan du jo sende en mail
Flere kort jeg har laget kan du se HER
 
Solen skinner over Trondheim i dag,
skulle ønske formen har vært bedre så jeg kunne vært ute og
nytet den flotte høstdagen,
men får ha det tilgode.
Skal prøve å pleie formen noen timer til
så jeg får dratt på besøk senere i dag.
Har planer og en kosedag sammen med en god venninne
med strikking, skravling osv.
 
Vi blogges snart igjen:)
 
Karipia

1 kommentar: