onsdag 5. september 2012

Det strikkes og hekles.

Dagene går med til håndarbeid for tiden.
Har hatt mye besøk og det setter jeg umåtelig stor pris på.
Det er sååååååå mye hyggeligere å strikke sammen med andre enn å sitte alene.
Skravla går i takt med pinnene,
og vi ser at prosjektene blir større.........og flere.........hihi
 
 
Her er det Unni som strikker på Osloanorakken i Nepal.
Fristelser........fristelser.......
fikk lyst til å strikke en jeg også nå,
men må prøve å gjøre ferdig noen av alle de andre påbegynte prosjektene mine.
Selv strikket jeg på ny Dorthe Skappel genser i dag.
Som du ser er det litt glitter i Faerytalen..........
blir nok lekkert ja.
Ligger et lite hekletøy der også,
holder på med et lite hekleprosjekt imellom strikkingen.
Kommer nok mere om det i morgen tenker jeg.
 
 
Snille, gode Unni hadde også med hjembakte horn i dag.
De var deilige.
 
 
Koselig med slike strikke/skravle dager med gode venninner.
Og inspirasjonen flommer over blant oss.
Nye prosjekt blir påbegynt og andre havner i ufokassen..........hihi
 
Livet er herlig <3
 
Nå skal jeg hekle ferdig mitt lille prosjekt så jeg får
et håndarbeid mindre å tenke på...............så lenge det varer:)
 
Vi blogges:))
 
Karipia
 


1 kommentar:

  1. 1000 takk for nok en hyggelig aften :-) alltid like koz <3 og treffes og får masse gode råd og inspirasjon :-) Lykke til fremover med foten som bør ligge litt høyt :-) <3 <3 <3

    SvarSlett