tirsdag 12. juni 2012

Blondesokker.

Jeg har vært den heldige teststrikkeren til Bittami igjen.
Denne gangen designet hun sokkemønsteret

"Karipia`s Rosa Blondesokker"

Ja de er visst oppkalt etter meg........fnise
Heldige meg:))
Bittami strikket sine i rosa,
så da tok jeg en annen farge, så mine ble offwhite.


Pinner: 2,5
Garn: 100g Fabel


Litt mørke bilder når de blir tatt klokken 23.00,
men jeg tok noen bilder forrige dagen da den ene sokken var ferdig,
så her får du sett mønsteret litt bedre.


De er like gode å ha på foten som de er lekre å se på.
Dette blir nok mine yndlingssokker.............
jeg har ikke så mange hjemstrikkede å velge i da.......hihi
Men det kommer helt sikkert til å bli flere etterhvert,
for nå syns jeg det var moro å strikke sokker igjen,
og sokkegarn har jeg masse av:))


En stor takk til Bittami for at jeg fikk teststrikke dette flotte mønsteret,
og for inspirasjonen til å strikke sokker igjen:))
Kanskje blir det ett nytt par på pinnene allerede i morgen:))
Hvem vet?
.

Vi blogges snart igjen:))

Karipia

6 kommentarer:

  1. Åååå LEKRE!!!! Har et par Bitta på pinnene eg også, men skal være litt slu å vente med ferdigstilling til 1. juli hehe (meldt meg på med 26 par på racelry ser du)

    Bli med du også om du ikkje er meldt på da?
    Er jo sååå mange flotte Bitta sokker å strikke ;))

    KOS deg og ha en herlig morgendag ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Nydelige sokker!!!
    Tusen takk for hilsen hos meg, og synd du ikke ble trukket ut..men men
    Kjempekoselig og inspirerende blogg dette! Jeg følger deg videre og la deg
    på blogglista mi:)
    Ha en fin fin torsdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så fine sokker du har fått oppkallt etter deg. Nydelig mønster.

    SvarSlett
  4. Så flotte sokker med et nydelig mønster !
    God helg

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Åååå, så herlig disse ble! Og kjempeflotte i hvitt:)
    Sender deg en ekstra klem i disse tider. Har fått med meg at du har mistet mamma'en din. Det var kjempetrist.
    Jeg vet ikke helt når jeg klarer å få ferdig mønsteret, driver på å flytter, så det er mye annet som må gjøres.
    Stor klem til deg igjen:)
    Håper det går bra med deg?

    SvarSlett
  6. Så søte de var. Bitta lager supre mønstre. :)

    Ønsker deg en god sommer!

    SvarSlett