lørdag 12. mai 2012

Personlige konfirmasjonskort.

Ja her har det blitt laget litt kort i det siste.
Mange konfirmanter rundt omkring og
mange vil gi personlige kort.
Og det syns jeg er veldig koselig.
Det første kortet er til ei jente som visstnok liker roooosa.


Så er det nabogutten som får et kort fra sine foreldre.


Og jeg må jo gi et kort til nabogutten selv også,
sammen med pengegaven.
Og da ble det dette.


Så var det bestilling til en fotballfrelst gutt.


Og til en motorinteresert konfirmant.


Kortene til guttene blir ikke så mye stasjet opp som til
jentene........der bruker jeg mere blonder, glitter og blomster.
Mens guttene sine blir mere plain.

Jeg vet mange lager kort selv der ute,
er du en av dem kanskje?
Lager du kortene dine selv?
Eller kjøper du de ferdig?

Sender dere en lørdagsklem her jeg sitter,
pst......det snør ute........men ikke si det til noen....
vi blogges:))

Karipia

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte konfirmasjonskort du har laget.
    Her i huset hadde vi konfirmasjonsfeiring i går,så i dag er den store "vakum dagen" ;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Jeg har invitert deg til Blogawards. Du kan inn på bloggen min å se hvordan det funker. Klem og god helg fra meg.

    SvarSlett