søndag 27. mai 2012

Helaften sammen datteren.

I går......Pinsaften hadde jeg en hel dag sammen med datteren.
Kjempekoselig:))
Hun tok med seg hunden sin Farrah og kom
på formiddagen.
Vi solte oss og slappet av i godværet og nøt en kald Ice.


Middagen tok vi på restauranten Havfruen,
ved Nidelven.
Utsikten fra bordet vårt.


Vi fikk servert en 5 retters,
og jeg trenger vel ikke å si at vi ble mett.
Vi startet med en
Jordskokksuppe med røkte blåskjell.


Så ble det
Pannestekt Kamskjell.


Etterfulgt av hovedretten som var
Steinbit med potetpure`


Vi nøt maten med deilig hvitvin "Calles"
Og egentlig var jeg mett lenge før dessertene kom.


Første desserten var
Sjokolade pannacotta med skogsbærsaus.


Før vi avsluttet det hele med
Jordbær med vaniljeis.


Den var like forfriskende og god som den ser ut.
Nam nam....


Kvelden med avsluttet i
Olavshallen hvor vi så hyllesten til
Queen
med Åge Sten Nilsen i hovedrollen.
En flott avslutning på en kjempekoselig dag med datteren.

Jeg venter besøk av datteren og svigersønnen i dag også,
det skal soles og grilles i godværet.

Vi blogges:))

Karipia

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar på min blogg :) Så fint, for da fant jo jeg frem til deg :)

    Ser ut som dere koset dere masse her. Is og jordbær så helt nydelig ut!
    Klem Laila

    SvarSlett