tirsdag 13. mars 2012

Kort til en jubilant.

Fikk bestilling på et kort som skulle være til en
60 års jubilant som er jeger.
Hmmmm.......hva finner man på da?
Har ikke all verden med motiv til det tema.
Egentlig veldig lite herremotiv på markedet i det store og hele syns jeg.
Men man tager hva man haver........
er det noe som heter.
Og jeg fant et 3D motiv av en hjort,
så det fikk duge denne gangen.


Nærbilde av hjorten kanskje........


Gleder meg til å høre hva "Jeger`n" syns om kortet.

Var moro å lage kort igjen,
altfor skjelden syns jeg.


Men prøver å lage de fleste kortene selv når jeg skal gi bort en gave,
men har nok sluntret unna noen ganger i det siste.....
Hjemmelagde kort er både populære å gi bort og å få,
så får vel prøve å holde meg til hjemmelagde.

Her smelter snøen unna i stor fart (les regner bort)
og man kan kjenne en vårfornemmelse pga den fine temperaturen.
Ønsker dere alle en flott vårdag.
Vi blogges:)

Karipia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar