tirsdag 28. februar 2012

Innbydelser.

Vi holder fremdeles og styrer med 10 års dagen til Christer.
Men nå er det bare barnebursdagen som gjenstår,
og han ønsket seg overnattingsbursdag med de 5 nærmeste kompisene.
Så nå er innbydelsene laget og han er i skrivende stund
på runde i nabolaget for å levere de.


Det ble fotballmotiv til en fotballglad gutt selvfølgelig,
og alle kompisene spiller også fotball så det passer jo bra.
En spent gutt gleder seg masse til sin første overnattingsbursdag.


Selve innbydelsen står på innsiden av kortet,
men tok ikke bilde av det jeg.
Christer er ferdig med planleggingen av selve bursdagen,
med leker, mat og hva de ellers skal gjøre.
Så eneste jobben min blir å bake og lage middagen.
Blir nok en fin bursdag på fredag:))

I dag har jeg hatt besøk av ei god venninne,
og vi strikket, skravlet og koste oss med Nachos.
Så jeg har nå kommet godt igang med babykjolen jeg holder på med.
I går ble jeg ferdig med heklekanten på sjalet jeg strikket i Oslo,
så nå må jeg ta meg selv i nakkskinnet å få skyllt opp begge sjalene
jeg har strikket, så jeg får blogget de.
Har fått mange spørsmål om hvor det blir av de innleggene.........
men noen ganger tar ting litt tid schø.......
men ha tålmodighet,
det kommer.

Vi blogges :))

Karipia


2 kommentarer:

  1. Fine invitasjoner :)
    Blir nok liv i leiren på fredag.

    SvarSlett
  2. Så fine invitasjoner!
    Lykke til på fredag.De kommer til å storkose seg ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett