torsdag 23. februar 2012

En flott tur.

Nå er det 14 dager siden jeg blogget,
og flere av dere har sendt meg mail og etterlyst meg.......
Koselig at dere tenker på meg.
Det har skjedd utrolig mye disse 2 ukene,
så jeg har ikke funnet hverken tid eller lysten til å blogge.
Men nå er jeg igang igjen.

For 2 uker siden reiste jeg til Oslo på langweekend
til verdens beste Inger.


Hårpynten var i anledning Grand Prix festen vi hadde lørdagskvelden.......
Og på den festen var også May og Sølvi.
Her sitter May og jeg og nyter hvitvinen.


Vertinnen Inger og Sølvi.


Vi var også på shopping i Vestby,
hvor Irene visste oss rundt på Norwegian Outlet.


Irene, Inger og May klare for shopping <3
Etter litt shopping ble det mat på Tapasrestaurant.
Nydelig mat:)


Jeg og Inger var også på en liten sightseeng før May kom.
Og det var Operaen som sto øverst på min liste da.


Et flott byggverk........
neste gang må man kanskje ta turen inn også:))


Jeg strikket selvfølgelig "litt" mens jeg var der også,
men har ikke orket å feste tråder, skylt opp og blokket sjalene ennå.
Så de får du se en annen gang.

Vi var på strikkelunch til Amylin på søndagen før jeg reiste hjem og der
traff jeg mange likesinnede damer med trepinner også.......hihi
Noen nye og noen gamle bekjentskaper.
En koselig gjeng:))

Nå har jeg nedtelling til neste gang jeg skal treffe de flotte jentene fra Oslo,
det er bare 64 dager til <3
Gleder meg allerede:))

Her i Trondheim har det lavet ned med snø i flere dager og nå
plaskregner det.........
det nyter jeg for da smelter snøen unna
og jeg kan glede meg over våren som kommer.

Ønsker alle mine lesere en flott kveld,
så blogges vi snart igjen:))

Karipia













2 kommentarer:

  1. Var veldig hyggelig å treffe deg på strikkelunsjen søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme Aase:))
      En veldig hyggelig strikkelunch:)

      Slett