søndag 4. desember 2011

Badet har fått ny farge.

Jeg har vel ALDRI hatt noe rødt på badet mitt før.
Har alltid holdt meg til hvitt og rosa der faktisk.
Men i år fikk jeg lyst til å julepynte badet også.
Som tenkt så gjort.


Vinduene på badet ble også malt hvite nå,
og da kastet jeg den grå persiennen som hang der fra før og sydde meg
istedet en hvit tett gardin som skjermer innsyn.....
(til jeg får vindusfolien jeg har bestil)
Og etter at jeg fikk arve en rød liftgardin,
fikk jeg en til overs som jeg kunne henge på badet.


Pyntet med litt julepynt på skjenken også
og nyinnkjøpte røde håndduker.
Jeg syns det ble riktig så fint og julete.


Kanskje dere la merke til min nye taklampe på det første bildet også.
Det forrige prismelampen som hang der passet liksom ikke inn.
Men denne derimot.......passet perfekt.


Samme lampen som de jeg har i gangen og på soverommet,
bortsett fra at de er runde.


Etter en lang og inholdsrik dag med mye besøk,
en liten shoppingtur og middagsgjester
tar jeg en velfortjent hvil i godstolen
hvor jeg nistrikker på julegaver:))
Gleder meg masse til morgendagen, den  blir minst like innholdsrik.

Vi blogges:))

Karipia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar