onsdag 23. november 2011

Lyseblå babystrikk.

Da har jeg strikket litt babytøy igjen da.
Skjelden jeg strikker gutteklær,
men denne gangen ble det et babysett i lyseblått.


Det ble buksedress, jakke og lue.


Mønster: Fra et gammelt slitt ukeblad
Pinner: 2,5
Garn: 100% Baby Merinoull


Slike buksedresser er gode å bruke.
Elsker denne fasongen,
mye bedre enn når du har buksestrikk i midjen syns jeg.

I dag hadde jeg en dårlig start på dagen men du verden så bra den ble:))
4 retters middag på China house,
 nye liftgardiner og annet stasj,
 gode venner,
og en flott familie <3
Ble ikke mye maling på meg i dag,
men det kommer dager etter denne også..........
og ingen gjør jobben for meg, så da er det ingen fare.....hihi

Nå skal jeg sette meg på lading til en ny og innholdsrik dag i morgen.

Vi blogges:))

Karipia



1 kommentar:

  1. Hei:)
    Kjempefint babysett. Det er jo så morro å strikke babytøy. Er så mye fint å lage også tar det ikke så lang tid heller ;)

    SvarSlett