tirsdag 25. oktober 2011

Engler daler ned.......

Ja her daler englene ned for tiden.......
Bestillingene står i kø for disse englebarn smykkene.
Her er noen av de jeg har laget i det siste.


Dette armbåndet ble laget til ei strikkevenninne som elsker rødt,
så hun markerer sine tre jenter som røde englebarn.


Smykke ble det på henne også.
Mamman på smykket er blank og englebarna røde.


Her er barna grå og brun.
En litt annerledes sammensetting,
men jeg syns det ble fint.


Og denne mamman ville ha lilla englebarn.

I ettermiddag bestemte jeg meg for å undersøke hva som egentlig
fins i kjøkkenskapene mine.
Og det var litt av hvert skal jeg si deg.
Derfor ble det en skikkelig storopprydding hvor MYE ble kastet.
Så utrolig mye rart man samler på.
Og så deilig når alt i skapene er sortert og jeg igjen har oversikt over hva som finnes.

Bestillingene har tatt helt av etter at jeg igjen har begynt å blogge
og det er sååååå moro.
Takk for alle koselige tilbakemeldinger også,
det var moro å begynne å blogge igjen.

Vi blogges snart igjen:))

Karipia



3 kommentarer:

  1. Så flotte englesmykker du har laget!

    SvarSlett
  2. Nydelige smykker og lampa ble kjemperomantisk.
    Annelive

    SvarSlett
  3. Nydelig smykker! Skjønner godt at bestillingene går i taket... Kanskje jeg kan bestille kjøkkenskapopprydding hos deg? :P

    SvarSlett