lørdag 20. august 2011

Hyller forvandles.

Jeg maler det jeg kommer over for tiden.
Ikke mye trehvitt og messing igjen på hytta heller nå.
Denne søte hyllen har vi på badet på hytta.             
Det er svigerfar som har laget den så det er moro å ta vare på den.
Men jeg syns den var for trist.


Etter noen strøk maling ble den finere ja.

Og denne hjørnehyllen har jeg fått til min onkel,
den var også trehvit.
Så den trengte en makeover og ble kjempefin på soverommet på hytta.


Her har rammene med barna kommet til sin rett også.
De henger også på hytta.


Sånn småpyssel holder jeg på med her på hytta,
mens guttan har holdt på med sine prosjekt ute.

Vi blogges:))

Karipia

4 kommentarer:

  1. Kari hu trylle,å vips så e det bare så lekkert..
    Kos deg forsatt på hytta :-)
    Klem Gretha:-)

    SvarSlett
  2. Et par strøk med maling gjør susen. Føler nesten som en tryllkunstner når jeg drar malerpenselen over disse møblene og veggene.

    SvarSlett
  3. Det er ikkje alltid så mykje som skal til for å gjere ein skikkeleg 'make-over' :)
    Flotte ting!

    SvarSlett