tirsdag 16. august 2011

Endelig tilbake.

Ja endelig er vi tilbake på hytta igjen.
Vi har vært hjemme noen dager for å feire bursdagene til ungdommene
også var jeg på MR med foten min i dag.
Jeg vet jo ikke resultatet av den MR`n ennå,
så jeg får bare smøre meg med tålmod enn så lenge.
Vi kjøpte med oss en bålpanne for å ha på hytta,
det har jeg ønsket meg sååååååå lenge.


Mens jeg og lillegutt bærte inn varer og bager,
monterte Stein og Patrick grillen og vi tok den i bruk med engang.
Det ble grillet både pølser og mashmallows.


Og vi har fyrt i den i hele kveld,
bare for kosens skyld lissom.
Koselig ja.
Og mens vi satt ute og kosa oss fikk vi med oss en nydelig solnedgang også.


Livet er bare nydelig på hytta,
vi nyter de siste feriedagene før hverdagen kommer på mandagen.
Dagene skal nytes,
men vi skal også få gjort litt.
Vårt nye gjerde på verandaen skal beises
og det skal bygges gapahuk.

Vi blogges nok snart igjen:))

Karipia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar