mandag 18. juli 2011

Sommer og sol:))

Nok en nydelig dag i Trondheim.
Solen skinner og jeg har sittet på verandaen og kost meg i solen i hele dag.
Som du ser hadde jeg strikkingen ved min side
og en deilig skogsbær smoothie.


Besøk har vi hatt i dag også,
masse besøk:)
Guttene har også kosa seg......ikke mange venner hjemme for tiden...
de fleste er på ferie,
men guttan leiker bra sammen og i dag var det
Crocket som var det store:))


Du lurer kanskje på hvordan det går med oppussingen av soverommet?
Joda......det gikk som jeg tenkte....
vi måtte ha mer enn helgen på oss ja.
Vi bestemte oss for å skifte ut listverket til hvitt
istedet for å male alle gulv og taklister.
Derfor måtte vi vente til i dag med å kjøpe og montere de listene.
Men nå er alt ferdig......til og med elektrikeren har vært her
og lagt opp nye støpsler:)) Lykke:))

Kvelden brukes til å montere flatpakker.
Hele 4 garderobeskap skal monteres.


Her ser dere stabla......
og dette er bare skrogene......
glassdørene ligger en annen plass.

Dere andre får kose dere i godstolen i kveld mens vi
SKRUR:))

Vi blogges :))

Karipia





1 kommentar:

  1. Hehe..kos dere med flatpakker..bli seinkveld på dere tenker jeg.
    Men så blir det nok bra også tenker jeg.

    Hege

    SvarSlett