mandag 11. juli 2011

Lei lampene mine....hva gjør jeg?

Jo jeg pusser de opp.


Her ser du hvordan de så ut.
Svart fot med hvit blondeskjerm.
Du ser at de ikke passer helt inn på soverommet mitt...


Så da ble det litt spraymaling på lampefoten
 og skjermene tok jeg med meg på hobbyrommet for en liten makeover.


Skjermen fikk et stoff med litt mønster i
 og blonder både oppe og nede.


Fornøyd?

JA..... veldig fornøyd:))


Da er det bare å vente på at soverommet skal få seg en makeover,
for da trenger jeg ikke disse lampene der og kan
flytte de til stua:))

Vi blogges:))

Karipia

2 kommentarer:

  1. Har noen lignende lamper jeg også..IKEA lamper. De står i vinduet på spisestua. Etter at jeg malte vinduskarmene har jeg tenkt at enten kjøper jeg nye..eller kanskje det går an å gjøre neo med de jeg har..kjempegod ide..

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Smart å male dem hvite, de blir jo som nye. Lampeskjermene var også stilige. Flinke kreative deg!:))
    Klem

    SvarSlett