søndag 10. juli 2011

Gamle bord blir nye.

Jeg har fått meg noen nydelig bord til min onkel.
Det ene var hvitt når jeg fikk det, men hadde flere
sårskader på bordplaten og litt gulaktig hvitfarge.


Så etter litt pussing og 3 strøk med maling ble det et flott bord.
Jeg elsker utskjæringene på foten.


Også er jeg så heldig å få flere plasser å sette fra meg litt stasj på.....


Bordet har allerede fått sin plass i stua
og passet perfekt inn.

Det andre bordet var brunt da jeg fikk det og ble selvfølgelig
malt hvitt det også.
Måtte ha 4 strøk maling på det før jeg ble fornøyd.


Dette bordet blir byttet ut med ett annet bord ved siden av salongen min tror jeg.
Må prøve meg litt fram for å se hvordan det blir.


Vi blogges:))

Karipia

5 kommentarer:

  1. Så fine bordene dine ble. Likte spesielt godt det nederste.

    SvarSlett
  2. Bordene ble kjempefine. Utrolig hva litt maling kan ha å si. Gøy med gjenbruk! :)

    SvarSlett
  3. Bordene dine ble flotte. Er veldig glad i det hvite jeg også :D Moro å se hva litt hvitmaling gjør :D

    Ha en nydelig sommer-søndag :D

    SvarSlett
  4. Du så flott det ble.. Ser du er virkelig i gang med kosten.. flotte ting du har malt.. får litt lyst til å starte her også.. Holder på med en komode.. men i brunt.. Ha en fin søndag..

    SvarSlett
  5. Det ble utrolig flott dette her Kari , du er jo helt turbo du med... sikker på at du ikke har slik ADHD du også *ler* .... hmm, synd du bor så langt vekke ellers skulle jeg kommet innom på en kaffe både titt og ofte ....

    SvarSlett