torsdag 28. juli 2011

Et nytt møbel i stuen:)

Etter oppussingen på soverommet måtte jeg ommøblere noen møbler.
Den store buffee`n som sto på soverommet ble flyttet til gangen.
Og buffee`n som sto der ble flyttet til stuen.


Den fikk seg to strøk med hvit maling for den hadde en mer kremfarge før
og det passet ikke med resten av de hvite møblene på stuen.


Denne buffee`n har jeg hatt siden jeg flyttet hjemmefra for 22 år siden.
Den startet som syrebeiset og ble malt kremfarget for noen år siden,
så den trengte en liten oppussing nå.


Her ser du også mine oppussede lysestaker har fått sin plass.

Nå går vi og trør og venter på at de skal komme hjem fra Bergen med flyttelasset
til datteren. Blir godt å få henne hjem nå ja.

Vi blogges:))

Karipia

3 kommentarer:

  1. Så kreativ du er. Med litt spraymaling - og vips så er tingene "nye".
    Skulle nok ikke ha kvittet meg med min messing...

    SvarSlett
  2. Kjempe fint det ble Kari...Jeg er inspirert av deg,nå pusser vi opp annekset på hytta,maler vegger og møbler,sprayer lysestaker,rammer,m,m,blir så fint at..:-))
    Ha en fin sommer kveld.
    Klem Gretha:-))

    SvarSlett
  3. Så fint!! Klør litt i fingrene når jeg ser de fine prosjektene dine!

    SvarSlett