tirsdag 14. juni 2011

Vennekort:))

Har laget meg noen vennekort.
De er kjekke å finne når jeg skal gi bort noe
også er det moro med hjemmelagde kort da.


Jeg tok fram noen stempeltrykk jeg hadde liggende
som jeg har byttet til meg for lenge siden.
Det er faktisk en kjekk måte å få mange forskjellige trykk på uten at du må kjøpe
altfor mange stempel selv.
Du stempler opp de stemplene du selv har og bytter med noen
som har andre stempel.......kjekt:))


Jeg har gjort det ett par ganger og har derfor mange ferdige trykk liggende.
Er ikke så ofte jeg bruker de, for de fleste kortene jeg har bestilling på er 3D kort.


Men nå laget jeg meg opp kort til eget bruk
og valgte da stempeltrykk motiv.


Jeg farget de med Promaker tusjer.
Jeg har ikke det største utvalget av farger fant jeg ut,
men det får så være.
Får bruke de jeg har da tenkte jeg.......


Når motivene var ferdig farget målte jeg ut sånn at kortet ble
passe stort.
Fant også noen ordtak som var ferdig stemplet.


Så var det bare å feste med limputer og finne fram litt pynt.


Ble brukt både silkebånd, splittbinders, papirblomster og sommerfugler.


Mange morsomme motiv ble det ihverfall.
Så får jeg se om jeg finner noen kjekke damer å gi kortene til.
Ordner seg nok tenker jeg.


Det var alt for denne gang min venn.

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag,
så blogges vi snart igjen:))

Karipia






4 kommentarer:

  1. Heldige venner som får så fine kort som du har brukt tid og ettertanke på å lage, det varmer nok venners hjerter!:) Skikkelig fine var de Kari! Du kan bare det der:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. For noen skjønne kort du har laget! De er koselige både å gi bort og å få :)
    Konfirmasjonskortet jeg bestilte av deg gjorde stor lykke hos konfirmanten og foreldrene. Han sa det var det flotteste kortet han hadde fått! :)

    SvarSlett