fredag 10. juni 2011

Stolt mor.

Jeg må innrømme at jeg er stolt av eldste sønnen nå.
Ikke nok med at han laget denne flotte gaven til venninnen.


Men han fant likså godt fram kort utstyret til mor
 og lagde bursdags kortet selv også.

Jeg er
IMPONERT


Han har nok blitt preget av mors stil
for kortet var helt i Karipia`s stil.
Men kreativt og flott ble det og jeg er sikker på at bursdagsbarnet
blir imponert også........
og ikke minst glad for gaven.

Håper ikke dette blir siste gangen han lar kreativiteten flomme over,
for dette syns jeg var moro.

Selv har jeg heklet litt sommerfugler i dag også.......
må vel begynne å montere de snart,
før det blir så mange at jeg ikke gidder.
Jeg har 30 stk nå.


Fikk meg litt restegarn til ei venninne i går,
så nå har jeg litt flere fargenyanser på sommerfuglene.
Ennå kunne det gjerne vært flere forskjellige farger ser jeg,
men jeg bruker av bomullsgarn lageret mitt.
Så da blir det mye de samme fargene.


Da blir det straks natta her........
I morgen er det en ny spennende dag.
Patrick har bursdag og blir 12 år.
Det skal feires med den nærmeste familie
og vi får besøk av tante og søskenbarn fra Hamar.
Og mormor kommer også.
Vi gleder oss og håper på godvær for planen er grilling
i hagen.

Vi blogges:))

Karipia

5 kommentarer:

  1. Wow! Virkelig imponerende, det var en utrolig flott gave!:D
    Jeg gleder meg til å se hva du skal skape ut fra alle de søte små sommerfuglene:)

    SvarSlett
  2. Heia
    En kreativ mor og en kreativ sønn. Så det tidligere innlegget når han laget gave, så herlig...kortet ble og kjempefint. Hadde blitt rørt hvis sønnen min hadde lagt sjelen i en så kjempefin selvlaget gave.
    Ha en fin pinse.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott det ble. Moro med en kreativ sønn også. Heldig henne som får så fin gave og kort.

    Herlige sommerfugler også. Hva bruker du de til?

    Pinseklem til deg.

    SvarSlett
  4. Herlig når ungene utfolder seg slik :)) Med en sånn mor er jo gutten ferdig utlært tydeligvis :)
    De sommerfuglene er kjempefine :) Lurer på hvilke planer du har med dem?? :))

    SvarSlett
  5. Hei Kari!
    Ja eplet faller ikke langt i fra stammen heter det jo;-)) Så flink og kreativ han er, er imponert over gutten!!
    Håper dere har hatt en flott feiring av 12 åringen i dag, og de hjerteligste gratulasjoner fra meg!:)
    Takk for søt hilsen, kjekt du likte den nye terrassen. Ble ganske så fornøyd selv;-))
    Ha en fin kveld og god pinse med dine nære og kjære!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett