fredag 24. juni 2011

Sjalet Multnomah.

Jeg fant en liten ufo (uferdig prosjekt) når jeg ryddet i strikkebua mi.
Det var et ferdig strikket sjal.
Måtte feste 2 tråder og blokke det.


Skjønner godt det tok litt tid før jeg orket å gjøre det ja.........hihi
Er det rart det blir ufoer liggende ........

Jeg aner selvfølgelig ikke hvilket garn det er strikket i,
for jeg fant ikke noe garn sammen med sjalet....... typisk.

Men mønsteret er ihvertfall Multnomah
Et enkelt men flott sjal syns jeg.
Så jeg la nettopp opp til ett nytt ett og denne gangen i bruntonet Fabel.
Det er mer Karipia`s farger enn dette.
Men jeg syns da det ble litt tøft også, fordi om det er altfor mye farger for min del.


Nå har resten av familien reist bort for helgen
 så jeg skal storkose meg hjemme alene med voffsene.
Helgen skal nytes:))
Vi blogges:)

Karipia


3 kommentarer:

  1. Det var et nydelig sjal! Minner om en regnbue:)

    SvarSlett
  2. Superflott sjal med flotte farger. Sjalet står på strikkelista mi så flott å høre at det ikke er så vanskelig å strikke.
    Annelive

    SvarSlett