søndag 5. juni 2011

Masseproduksjon.

Det ble både telysestaker og bilder av alle sandkakeformene jeg hadde liggende.
Disse har jeg jo laget mange av før,
 så hvis du vil se hvordan jeg lager disse bildene kan du ta en titt


Disse er dekorative både i vindu, på vegg og ellers som pynt
der du måtte ønske.



Jeg måtte selvfølgelig henge noen i paviljongen:))


Telysestaker ble det også noen av ser du.......


Telysestakene lages på følgende måte.
Limer 2 sandkakeformer sammen, bunn mot bunn.
Knyter silkebånd eller blonde rundt og pynter tilslutt med en splittbinders.
Dekorative ja:))


Jeg syns de er flotte å bruke på et dekket selskapsbord.
Gir et flott gjenskinn.


Har du noen gamle sandkakeformer du ikke bruker,
kan du jo lage deg noen lysestaker eller bilder du også.

Lykke til!

Vi blogges:))

Karipia




2 kommentarer:

  1. I jøsse navn så produktiv du er for tia da!! Kanskje jeg tar deg på ordet og fikser noen sandkake-telyse-staker en dag ;))
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett