onsdag 8. juni 2011

Hekleskole i paviljongen.

I dag har jeg hatt koselig besøk i paviljongen.
Ei venninne kom på besøk for å lære seg å hekle.
Vi startet med det enkleste........
oldemors ruter.


Tålmodig og flink var hun.
Og etterhvert gikk det så det suste........
Ble da en stor firkant før hun dro hjem.
Var litt vanskelig å hekle og skravle samtidig......
så det ble litt opprekking innimnellom.....
Men øvelse gjør mester vettu,
så snart holder du foredrag samtidig som du hekler.....hihi


Og mens hun heklet oldemorsrute,
så heklet jeg sommerfugler.


Disse har jeg noen planer for vettu......
du skal nok få se når prosjektet er ferdig.

Lillegutt kom å holdt meg med selskap i paviljongen da han kom hjem fra skolen.
"Vi har det veldig fint vi mamma"......
sa han og kikket med beundring rundt i paviljongen.
Han er jo så skjønn da.......


Nå har det kommet et stort speil her også ser du......
men planen er at det skal henges opp på veggen etterhvert da.

Jeg har også pyntet ferdig vindussprossa mi.
Den ble jeg veldig fornøyd med.


Mannen i huset syns det kanskje begynner å bli nok nå.......
men jeg skal nok klare å lure inn ett og annet utover sommeren også tenker jeg.

Jeg må bare takke for alle koselige tilbakemeldinger fra dere alle.
Jeg setter utrolig stor pris på det og det inspirerer meg bare til å fortsette bloggingen.

Vi blogges.

Karipia

1 kommentar:

  1. Utrolig søte sommerfugler :)
    Gleder meg til å se hvor de skal sitte ;))

    SvarSlett