lørdag 4. juni 2011

En billedrammes forandring.

Jeg har bestemt meg for å prøve å komme til bunns på hobbyrommet.
Det vil si at jeg skal prøve å lage noe ut av alt jeg har liggende på lager der.
Grunnen til at jeg skal tømme lageret kan du få høre om en annen gang.

Jeg fant mange trehvite rammer og da var det bare å ta fram malepenselen.
2 strøk med hvitmaling og litt børsting med beige 
så ble de fine.


Limte på blonder rundt rammen, noen av blondene hadde små søte
"diamanter" på seg.
Så pyntet jeg med heklede blomster.


Og inni hadde jeg selvfølgelig Vintage bilder:))
Jeg elsker disse bildene,
og får aldri nok av de:)


Nok engang forandret jeg noe kjedelig trehvitt til
noe romantisk, søtt, nostalgisk.........
jeg er hekta på å pusse opp ting for tiden og har mange, mange planer i hodet mitt.
Disse rammene kjøpte jeg på Panduro på nyåret
og de så sånn ut før jeg begynte.


Har funnet fram synåla og noen hjerter som jeg skal
kose meg med i godstolen i kveld mens jeg ser på tv.
De blir sikkert blogget i morgen.

Ønsker dere alle en herlig lørdags kveld.

Vi blogges:))

Karipia


3 kommentarer:

  1. Så flotte rammer og bilder du har laget.
    Ønsker deg en fin lørdagskveld og en flott søndag :-)
    Klemmer sendes til Trøndelag..

    SvarSlett
  2. Kjempesøte. Utrolig kreativ du er!!!!!

    SvarSlett
  3. Så flotte de ble, tenk å lage no så fint av en kjedelig tre ramme :)

    SvarSlett