mandag 4. april 2011

Maskemarkører.

I dag har jeg laget meg ett lager med maskemarkører igjen.
Det ble 300 stk tilsammen.
Da har jeg vel kanskje ett par uker eller.........ikke....
De forsvinner fort når jeg er sammen med strikkeglade damer skal du vite,
alle er blitt avhengig av disse søte anhengene på strikketøyet sitt.
Noen har etterlyst de med krone på, så jeg laget noen av dem.


Og englebarna er jo alltid populær, så de ble det mange av.



Litt større engler.



Gullfargede maskemarkører.


Og noen i sølv.


Noen med diverse perler og anheng.


Også ble det noen ekstra fine.
Med kamedamen på.


Litt kjedelig innlegg dette, men satser på at mitt neste innlegg er
mer spennende.
Bruker du maskemarkører på strikketøyet ditt?
Eller bruker du sikkerhetsnål eller tråd?
Funker det også, men jeg syns det er så søtt med maskemarkører på
og jeg har blitt avhengig.
Hvis du ønsker deg slike markører er det bare å ta kontakt, de koster 15,- stk.

Ønsker deg en fortsatt fin mandag.
Jeg skal på husflidslagsmøte i kveld og treffe likesinnede.
Blir koselig ja:))

Vi blogges:)

Karipia

7 kommentarer:

  1. Du har sikra lagret for i kveld ja;) Du ska vel ikke se bort fra at jeg og må ha noen;);)

    SvarSlett
  2. Tar de med i kveld jeg vettu, det var vel flere som ikke fikk nok sist gang:))

    SvarSlett
  3. Flotte maskemarkører.
    Er nok som deg og bare må ha små søte maskemarkører i strikketøyet mitt.
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  4. Flott maskemarkørar! Eg brukar maskemarkørar, men viss eg har mange strikketøy på ein gong og har sluppe opp for markørar må eg av og til bruke tråd.

    SvarSlett
  5. De var jo kjempesøte da. Kreativ du:) Kos deg på husflidslagsmøte. :)

    SvarSlett
  6. Du har jammen vært effektiv!
    Kjempe flotte :)

    Jeg må vel innrømme at jeg bruker tråd.. hahaha... - har gitt bort alle de markørene jeg har laget, så må vel bare lage noen nye til meg selv tror jeg :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. For noen herlige maskemarkører du har laget!
    Må bare si at jeg enda ikke har satt meg inn i hvordan de lages, jeg bare kjøper de ferdig:-)

    SvarSlett