tirsdag 5. april 2011

Hjertelig moro.

Er i "hjertelig" humør for tiden jeg.
Nå er det trehvite hjerter fra Panduro som har fått en forvandling.


De startet som trehvite.


Så fikk de 2 strøk med hobbymaling før jeg begynte med decopage
og servietter.


Tilslutt ble de pyntet med silkebånd og perle.


Decopage har jeg fått mer og mer sansen for.......
det er jo så mye du kan dekorere med det
og du kan bruke både servietter, glansbilder og bilder:)

Bare prøv.....men pass deg.....du kan bli hekta:))

Nå skal jeg pakke strikkevesken for snart skal jeg treffe mine
strikkeglade venner på lunch og i kveld skal dagen feires på
restaurant med gode venner.
Ja jeg har bursdag i dag.......men husk.......

MAN BLIR IKKE ELDRE, MAN BLIR BEDRE:)

Vi blogges snart igjen:))

Karipia

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen.
    Flotte hjerter,du har laget også.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg. For noen nydelig hjerter du har laget. Jeg ELSKER hjerter og dill så disse falt virkelig i smak hos meg:-))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen, kos deg masse:)

    Nydelige hjerter !!
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! :)

    De hjertene ble kjempesøte! Burde se å få lært meg decopage jeg også. Fikk spesielt lyst til å lære det etter jeg fikk se disse lekre hjertene.

    SvarSlett