tirsdag 5. april 2011

En flott dag.

I dag har jeg hatt en utrolig herlig bursdag.
Startet dagen med at lillegutt sto opp i morges med en god klem og suss
til mamman sin og verdens koseligste bursdagskort.
Jeg ble rørt til tårer.
Så gikk det slag i slag derfra.

Utpå dagen gikk turen til strikkekafe med gode venner
på Bagle. Der kosa vi oss med god mat og drikke og jeg fikk veldig mange gode klemmer
og flotte gaver.

Sjekk de søte kopptuene jeg fikk da.......
hvem andre kan si de har kopptuer med blondekant på.........
nei jeg tenkte det.......det er nok bare meg det.
Denne damen kjenner meg godt så det måtte bare bli blondekant på
kopptuene som er heklet.


Nydelige ja:))

Utpå ettermiddagen gikk turen videre til Villa Italia
 hvor feiringen fortsatte sammen med enda flere herlige damer.

Mange blomster har jeg også fått i dag.
Ikke bare en men  to buketter med herlige tulipaner.
Jeg elsker tulipaner.


Fikk også 2 nydelige blomsteroppsatser.
Denne hadde så søtt hjerte på potten og hvite roser.


Og denne flotte sammenplantingen hadde verdens herligste lille engel.
Ser du den?


Fikk også en herlig bok om gjenbruk, strikkeblad, påskeegg, garn, sjokolade,
lysestake med kubbelys og gavekort.


Verdens heldigste i dag jeg.
Har hatt en herlig dag sammen med mange av mine
gode venner og familien.
Så jeg sender en takk til dere alle sammen.
Takk for at dere gjorde dagen min så fin.

Jeg hadde vinnerlykke på Bagle i dag også.
Vant en flott heklebok og sokkegarn.



Nå har jeg sittet og lest gjennoim alle hilsningene på Facebook også,
og det var ikke få:))
Tusen takk til alle som har sendt mld både på FB, Hobbyboden, på sms og her inne.
Det setter jeg utrolig stor pris på:)
Finner sengen etter en innholdsrik dag nå.
Klem fra meg.

Vi blogges:))

Karipia



4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen !! :-)Så mye lekkert du har fått!Deilig å bli satt pris på.Knallfine hjerter du har laget :-) Ha en fin dag i morra !

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått fantastisk dag!
    Mye fint du har fått!
    Kom innom bloggen din nå og la meg til som følger.
    Mye fint du lager.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Heldiggrisen!!! For en HERLIG dag du må ha hatt :))))))

    Klem

    SvarSlett
  4. En litt forsinket bursdagshilsen til deg :)
    Høres ut som du har hatt en skikkelig kos dag, og masse fint du har fått.
    Skikkelig søte kopptuer, men du lager jo så mye fint selv, er helt imponert over alt du produserer.
    Ha nok en fin dag :)
    Klem Mette

    SvarSlett