onsdag 6. april 2011

Cafe au Lait:)

Dagens pulsvanter er Cafe au Lait.
De satt jeg å strikket på i går.
De er greie å strikke på mens du skravler og lytter på mange andre snakkeglade damer:)
Ble vel kanskje noen runder med opprekking da, men det må man vel regne med.


Et nydelig hullmønster på disse pulsvantene.
Kommer litt dårlig fram her ettersom fargen  er så lik hudfargen.
Må vel strikke disse i en annen farge også, for de var kjappe å strikke.


Garn: 50 gram Pt5 sport (80% ull og 20% nylon)
Pinner: 3,5

I dag måtte jeg en snartur til byen på shopping.
Har endel bestillinger både på pulsvanter og smykker, så det var noe småtteri jeg trengte.
Da unnet jeg meg noe selv også.
Nemlig dette søte settet fra Green Gate.


Jeg elsker slike små mugger og jeg er svak for alt i Green Gate:)
Og nå er jeg den heldige eier av enda ett slikt søtt sett.
Heldige meg:))

Ønsker alle mine nye følgere velkommen og håper dere koser dere her inne.
Takker for alle koselige kommentarer,
det setter jeg umåtelig stor pris på:)

Vi blogges snart igjen:)

Karipia

1 kommentar:

  1. Flotte pulsvanter.Jeg har strikket de en gang,men ble litt fristet til å strikke et nytt par igjen.

    SvarSlett