fredag 29. april 2011

Bryllupsfest.

Jeg fikk en koselig invitasjon til bryllupsfest i dag,
for å feire bryllupet til Kronprins William og Kate.
Da var det bare å finne fram finstasen og hårpynten og gi seg ivei.
Og ettersom Jan Thomas ikke hadde tid til meg i dag,
måtte jeg legge makeup og sette opp håret selv.


Jeg hadde ingen stor hatt men hårpynt med fjær og det fikk holde.
Her kommer det bilder av de hattefine gjestene.
Først vertinnen Kirsti med en søt liten hatt på snei med et lite slør.


Så har vi Evy som i anledningen fikk låne Kirsti`s bryllupshatt.


Så var det ungjenta Martha med en flott og kledelig hatt.


Sist men ikke minst har vi Maria med sin smarte sammenleggbare hatt.
Og det passet bra for hun hadde tatt bussen til selskapet....hihi
og hadde visst ikke så lyst til å ha hatt på seg på ferden.


Flotte damer i flott selskap fikk selvfølgelig servert bryllupskake og The.
Fruktkaken var nydelig.


Og sjekk den kule tekannen vi fikk servert the fra da:))


Og Theen var "dritgod"......hihi

Vertinnen hadde også dekket et flott bord med blomster, stettglass og engelske flagg.


Brudeparet fikk vi sett selvfølgelig. Og jammen var de flotte i tøyet de også:))


Her sitter firkløveret og nipper til sprudlevannet:))
En morsom og koselig feiring av et kongelig bryllup dette.


En stor takk til Kirsti som arrangerte festen
 og takk for trivelig selskap damer.

Vi blogges snart igjen mine venner:))

Karipia

7 kommentarer:

  1. Du verden du har dokumentert bra i dag. Gjorde blogge jobben min så enkel at jeg linket til deg jeg;-)

    Takk for en hyggelig dag.

    SvarSlett
  2. Så artig. ;) Eg har ikkje sett på kongebryllup i dag, men nytt sola. ;) Herleg tekanne!! Ei sånn skulle eg hatt. ;)

    SvarSlett
  3. Hihi du ER gal du :))))

    Artig å feire sånn da :)))

    Klem marihøna

    SvarSlett
  4. Så fine dere var. Var på jobb jeg da..men fikk sett akkurat da hun kom til kirka. Nyydelig kjole synes jeg..passet henne perfekt.
    Og den tekanna var var bare drit fin da;-)

    Hege

    SvarSlett
  5. Så hyggeligt at fejre bryllup på den måde. Superfestlig tekande. Sådan en ville jeg gerne eje også. :-D

    SvarSlett
  6. Utrolig morsomt!
    Lekre hatter! :)

    klem

    SvarSlett
  7. Flotte pia i finstas`n å hærlie hatta:-)

    SvarSlett