mandag 28. mars 2011

Nydelig gave fra herlige Sylvi.

For litt siden var det en gavelek som pågikk på Facebook.
Der meldte jeg meg på hos Syglad.
Og hun skulle sende en hjemmelaget gave til meg og ettersom jeg meldte
meg på hos henne, måtte jeg legge ut samme leken og sende
en hjemmelaget gave til mine påmeldte.

Jeg fikk denne nydelige toalettmappen fra Syglad.
Jeg elsker den........absolutt mine farger på den, og jeg elsker quiltingen hennes.


Foret med et nydelig rosa stoff er den også.
Og låsen over likte jeg veldig godt.
Den har en søt hjerteknapp på seg:)

Tusen hjertelig takk for den flotte gaven Sylvi <3


Samtidig sendte hun meg også mange lekre stoffer som jeg hadde bestilt fra jobben hennes.
De er bare såååååå fine.......
gleder meg til jeg finner noe å sy av dem:))


Jeg må vel kanskje finne ut hva jeg skal gi i gave til mine venner
som meldte seg på gaveleken:))
Får tenke litt på den........

Vi blogges:))

Karipia

1 kommentar:

  1. Nydelig sminkepung og herlige stoffer :)))

    Takk for koselig hilsen på bloggen min. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett