onsdag 23. mars 2011

Nostalgiske egg.

Jeg har dekorert egg i dag. Det er de vanlige påskeeggene som fins å få kjøpt over alt.
Jeg maler de først med hobbymaling, 2 strøk.
Så dekorerer jeg de med blonder, bånd, bilder, blomster osv, osv......
Her ser du de som er ferdige nå.




Fra siden ser de slik ut.....
Har blonder rundt både underdelen og overdelen av egget.


Og ett i rosatoner selvfølgelig.


Enda ett i rosa, det er litt større.



Så ett i brunt.


Og tilslutt ett i grønt.


Det er dårlig med påskefarger på eggene mine......hihi
Jeg vil ha mine stående framme litt lengre enn bare i påsken jeg
og da passer dette mye bedre.
Også er jeg jo ikke så glad i så mye farger heller jeg da vettu.
Liker mest det romantiske, nostalgiske, så da passer disse eggene perfekt.
De kan brukes som andre påskeegg selvfølgelig,
det går fint an å ta av lokket og fylle egget med noe spennende.
Det skal jeg gjøre med noen av dem.
Kjempefine påskegaver:))

Det var alt fra meg denne gangen.
Vi blogge snart igjen:))

Karipia

6 kommentarer:

  1. Kjempelekkre egg du har pyntet, du er sååå flink til det romantiske :-)
    Sender deg pakken på nytt i morgen når posthuset har åpnet.. Godt vi kan få oss en god latter innimellom ..

    Megaklem til deg :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelige påskeegg,du har laget.

    SvarSlett
  3. FLotte egg. Supert at du vil være med på candyen min. :)

    SvarSlett
  4. Oy så flotte egg-
    Du er utrolig kreativ og flink altså)
    ha en fin dag

    SvarSlett