lørdag 26. mars 2011

Lørdagstapas:)

I kveld har vi kosa oss med tapas.......
ikke den orginale tapasen, men en som egner seg for mine barn.
Da var det bare å lage litt forskjellig av barnas favoritter og
dekke et bord med mange retter.


Det ble kyllingklubber, små stekte pølser, crispy chicken
og nachos av både kylling og karbonadedeig:))
Her skal man tilfredsstille alle vettu:))


Dette brettet med nachos forsvant ganske så fort,
 var nok favoritten det.

Til dessert ble det sjokolade mousse:))
DEILIG!


I dag har jeg hatt storopprydding på hobbyrommet.
Der var det så rotete etter en uke med mye kreativitet,
så det måtte litt ryddings til for at jeg skulle få lyst til å lage noe igjen.
Nå er det så ryddig at det er en fryd........
så jeg gleder meg til å tilbringe noen timer der i morgen.

I kveld har det vært Earth Hour, det vil si at vi alle skulle slukke lysene mellom 20.30-21.30
Og det hadde lillegutt fått med seg vettu........
så han gikk rundt i hele huset og slo av alt som var av strøm.......
og jeg som satt på hobbyrommet fikk klar beskjed om at nå ble det mørt...........
hihihi......han er nå god den gutten da........

Nå skal jeg strikke litt før jeg finner sengen.
Men vi blogges snart igjen:))

Karipia

3 kommentarer:

  1. Mmmmm,
    Du er bare SÅ flink. Hver gang jeg er innom bloggen din blir jeg superinspirert og lurer på om jeg skal starte på "hobbyrommet" eller kjk først!

    SvarSlett
  2. Så deilig. Og lager du en og en nachos? Slenger bare alt i langpanna jeg *latsomjeger* hehe.

    SvarSlett
  3. Ja når det skal være fingermat så lager jeg en og en. Men hvis vi skal ha bare nachos, lager jeg porsjoner i dyptallerkener og da blir det bare "slengt" oppi ja:))

    SvarSlett