torsdag 31. mars 2011

En helt vanlig torsdag.........eller.....

I dag har vi siste dagen i mars.
Jeg sto opp veldig sent i dag (11.00), for jeg har sovet så dårlig i natt
pga. mye smerter i venstre fot (har en betennelse i hæl).
Litt dårlig form kan man si, men da jeg sto opp og så solen skinte fra skyfri himmel,
kunne jeg ikke annet enn å smile.
Tok med meg hundene på en liten rusletur og plukket med meg posten på tur tilbake.
Og hva fant jeg der .........JO.....pakke til meg:))


Fikk denne flotte syboken i bursdagsgave fra snille Inger (Marihøna)
Hun husker alltid på meg på dagen min, og det er såååå koselig.

Jeg fikk pakke i posten i går også.
Det var pakke fra Grethe Kristin.
Hun meldte seg på pakkeleken inne på bloggen min for en stund siden,
så jeg skal også sende pakke til henne:)


Og hun kjenner meg godt hun også......her går det i Roooooosa:))

Tusen hjertelig takk begge to for flotte pakker:))

Har også vært på en liten biltur sammen med venninner i dag.
Da kom jeg over en skikkelig fin krone.
Den har kommet til sin rett på spisebordet allerede.


Som du ser skinner solen gjennom vinduene,
så det blir litt gjenskinn i bildene, men her er ett nærbilde av kronen.


Jeg har den stående på en krystall stettskål,
og den står sammen med mine nye lysestaker som jeg nettopp har fått fra en nabo,
som takk for hjelpen for at jeg monterte 3 flatpakker fra Ikea til henne:))
Litt av en takkforhjelpengave får  jeg si:))
Tusen takk:))

Den kronen hadde jeg også fra før, men i brun. Fint det også,
men når jeg kom over den i hvit i dag til en finfin pris, da måtte jeg bare kjøpe den.
Den andre tar jeg med på hytten tenker jeg.
Jeg har også den lille kronen som matcher til,
den står også på spisebordet.


Koselig med slike brett en kan fylle med lys, stettskåler og annet nips syns jeg.

Nå skal jeg sitte med foten høyt hevet resten av dagen tenker jeg.
Skal ihvertfall prøve.......

Vi blogges snart igjen min venn:))

Karipia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar