tirsdag 15. februar 2011

Vinnerlykke.

I dag har jeg vært på det ukentlige Bagletreffet som det er noen uker siden jeg har vært på.....
men denne dagen klaffet det heldigvis.
Der sitter vi og skravler og spiser god mat og selvfølgelig så strikker eller hekler vi.
 Jeg får hverken til å strikke eller hekle for tiden pga en betennelse i albuen som jeg sliter med,
 derfor tok jeg med meg litt 3D ark og saks og tenkte jeg skulle få klipt litt motiv til kortproduksjonen.....
men det var vondt det også :(

Da tok jeg kontrollen over loddsalget.........
noe som blir bare mer og mer moro.
 Det blir flere og flere premier for hver gang.
 Premiene har vi med selv, rydder litt i garnlageret vårt eller finner på noe annet morsomt.....
noe hjemmelaget er det også.
I dag solgte vi ca 120 lodd og 20 av de loddene kjøpte jeg og jeg vant hele 5 premier.



Her var det litt av hvert av garn.
 Det grønne er alpakka Nanuk. Det rosa er Rosendal. Det lilla er Paris bomullsgarn.
 Så vant jeg 2 hjemmelagde kopptuer og en lekker sjalnål med en stor "diamant" på, helt min smak.
 Du kan si det sånn at jeg er storfornøyd med fangsten min denne gangen.

Ikke nok med det........da de fleste hadde dratt hjem, kom det ei strikkedame (Karius) litt seint.
 Loddsalget og trekninga var ferdig , men noen hadde tatt lodd for henne,
 og hun vant en premie så den fikk hun.
 Men hun hadde med premie selv også som da ikke ble med på denne trekningen.......
så hva gjorde hun med den premien da? JO hun ga den til meg......
akkurat som ikke jeg hadde vunnet nok i kveld........gjett om jeg ble glad da.
 Pakken passet så godt til meg sa hun...........
TUSEN TUSEN HJERTELIG TAKK KJÆRE KARI.
Her ser dere hva jeg fikk.


En søt veske i rosa og grå. 4 nøster Frøyagarn og en lakris.
Åhhhh som jeg gleder meg til jeg kan begynne å strikke igjen.
 Nå har jeg flere planer for alt garnet jeg har fått.
Men nå skal jeg pakke ferdig for i morgen går turen til Bergen
for å besøke datteren min og samboeren noen dager.
 Gleder meg masse til det.
Ønsker dere en finfin uke alle sammen:)

Vi blogges:))

Karipia


 

5 kommentarer:

  1. Wow så heldig du er, må nesten ta og sende inn en lotto til helgen du nå Kari :-)
    Da kan du vinne mens du er i Bergen..

    Kos deg masse. Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig! Både vinnerlykken og det trivelige selskapet og så turen til Bergen da! Kos deg masse! Håper vi får til å møtes på Bagle igjen om ikke lenge!

    SvarSlett
  3. Wow - for en vinnerlykke! Men det har du fortjent! God bedring, og håper vi treffes snart! Klem

    SvarSlett
  4. ....Kari tok kontroll over lotteriet ja....hun trakk vinnerloddene også....;D

    SvarSlett
  5. Herlig med vinnerlykke !! God helg :-)

    SvarSlett