søndag 23. januar 2011

Hyller.....elsker små hyller.

Ja jeg har en forkjærlighet for små hyller......
de skal helst være hvite selvfølgelig som alt annet....

Ordtak er jeg også veldig glad i og har det stående litt her og litt der.
Det nydelige bilde "venn" har jeg fått fra en veldig god venn.


Det som er så fint med hyllene er at jeg får pyntet med litt stasj oppetter veggene
 og ikke bare på bordene.......
det liker jeg vettu......



Nostalgiske bilder er vel det jeg bruker mest når jeg skal endre ei hylle eller et rom.
Det kan jeg jo bruke på det meste.



Da får dere ha en fortsatt fin søndagskveld så blogges vi igjen.
Og jeg blir veldig glad for en komentar her i bloggen
 og kanskje du har blogg selv så kan jeg komme på besøk i din blogg også :)

Karipia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar